Перший клас радянських авіалайнерів

242

09.03.2016

Авіакомпанія «Аерофлот» стала першою транспортною компанією в СРСР, яка ввела розподіл салону літака на класи. В економ-класі літаків, що здійснюють рейси в межах СРСР, пасажирам пропонувалася лише мінеральна вода і книга. «Перший клас» призначався для заможних іноземців. Тут були створені максимально комфортні для повітряної подорожі умови: пасажири мали можливість відпочити на зручних ліжках, покуштувати червону ікру під російську горілку і навіть взяти з собою на борт літака домашнього улюбленця!

Люксовий переліт по-радянськи

«Аерофлот» стала єдиною в СРСР авіакомпанією, яка могла літати за межі СРСР і навіть виконувати трансатлантичні рейси (в США). Тому в 1950-х роках перевізник почав пропонувати своїм пасажирам квитки в «перший клас».

Іноді внутрішні рейси виконували авіалайнери, які призначалися для польотів на далекі відстані. У таких випадках у першому класі подорожували звичайні радянські громадяни.

Переліт з собачкою.

Читання на борту авіалайнера.

Таким чином виглядав обід, що подається пасажирам першого класу. Готували їжу на кухні, обладнаній шикарною меблями з натурального дерева.

Салон літака Ту-114 оснащувався зручними ліжками (нагадує купе поїзда).

Таким чином виглядав салон першого класу, в якому могли літати виключно вищі партійні керівники СРСР.

У 1980-х роках у президентському першому класу могли літати прості громадяни СРСР. Ось так виглядав обід на борту радянського авіалайнера компанії «Аерофлот».

Авіакомпанія «Аерофлот» продавала квитки на трансатлантичні рейси «Київ-Нью-Йорк». Переліт у бізнес-класі (в одну сторону) коштував 583 долара США, в економ-класі — 384 долара США.

Ось так виглядав комфортний переліт по-радянськи!