Найнеординарніший парфум – зачаровує аромат чола кішки

104

25.04.2018

Японія досить цікава східна країна. Тут є буквально все: від изяществ культури і традиційних святкувань до найновіших винаходів в світі електроніки. Але недавня презентація нового продукту від компанії Yamamoto Perfumery просто перевернула світ ароматів.

Що таке «Moho Mohu Odeko no Kaori»?

Здавалося б, що можна придумати сенсаційного в наш час у сфері парфумерії? Саме перед Новим роком представникам цієї японської корпорації вдалося здійснити «ароматний» фурор, принаймні, в межах одного маленького східного держави.

Як відомо, в Японії дуже шанобливо ставляться до кішок. І мало того, що чотирилапих хвостиків там шанують як божество, тепер кожен японець може насолоджуватися запахом чола кішки!

Згадана вище компанія Yamamoto Perfumery випустила, мабуть, самий незвичайний продукт у світі парфумерії — спрей з ароматом чола кішки — «Moho Mohu Odeko no Kaori». Презентація продукту пройшла під девізом — «Навіть якщо у Вас немає кішки, Ви можете насолоджуватися її присутністю!».

Навіщо він потрібен?

Флакончик «Moho Mohu Odeko no Kaori» наповнений рідиною, яка в точності відтворює аромат чола кішки. Спрей можна наносити на халат, банні приналежності (рушники), постільна білизна та декоративні подушки, м’які меблі і навіть на одяг.

На думку творців неординарного парфуму, саме запах чола кішки найбільш приємний для любителів хвостатих пухнастиків. А завдяки «Moho Mohu Odeko no Kaori» можна насолоджуватися цим ароматом скрізь — у відрядженні, відпустці, на роботі або навіть вдома. Такий досить дивний ароматний аксесуар, на подив, став популярним подарунком в Японії.

Крім того, у східному державі все більше людей прагнуть придбати незвичайний флакон і використовувати його в якості освіжувача повітря для будинку/автомобіля/офісу.

Вартість одного флакона «Moho Mohu Odeko no Kaori» об’ємом 100 мл приблизно 10 доларів. Спрей вже з’явився у продажу в Японії, про вихід продукту на європейський ринок компанія Yamamoto Perfumery поки замовчує.

Варто нагадати, що навесні минулого року ця косметична корпорація презентувала особливий крем для рук з запахом лапки кішки, який також мав успіх серед молодих японок.

Залишається тільки одне питання – який наступний продукт з ароматом кішки придумає японська компанія?